Van Mandal naar Rebild Bakker

18 augustus 2022 - Skørping, Denemarken

SON04758

De dag begon vroeg. Voor mij, althans. Met hoop op een mooie zonsopkomst ben ik om kwart voor 6 naar het strand gegaan.

Helaas was het te zwaar bewolkt voor een mooie rode/roze lucht. Maar toch was het best lekker om zo even een stukje te lopen.

SON04795SON04718

Wel koud geworden, toch nog een uurtje naar bed.

Rustig aan ontbeten en om kwart voor elf richting Kristiansand gereden. Het schema van de boot was verlaat, dus stonden wij er veel te vroeg. Het ging heel rommelig, tot onze grote ergernis (slagboom stuk, toch een andere baan, stukje verder, nog een stukje, uit de auto  melk op tafel (lunchtijd), weer een stukje  opschuiven...)

SON04825SON0481020220818_160250

toen we eindelijk op de boot zaten/stonden  wilden we eindelijk (tax free) snoepjes voor onderweg kopen van de laatste Noorse Kronen.  Weer een ergernisje: ze namen geen muntgeld aan... nou ja. Adem in...adem uit. Boekje lezen, ijskoffie drinken en floeps: we waren in Hirtshals.

Nou stonden we goed vooraan en waren snel de boot af. 18.30 uur.

Uurtje gereden en camping gezocht. Nu zijn we in Rebild Bakker. Een klein nationaal park van steile heuvels met bloeiende heide.

SON04834SON04831

Jammer dat het al zo donker is. Als ik morgen weer vroeg wakker ben, zal ik proberen om foto's te maken. Tot morgen!